• Naslovna
  • Sponzorirani članak
  • Polaznici ‘Design thinking’ edukacije razvili kreativan način razmišljanja za rješavanje poslovnih izazova!

Polaznici ‘Design thinking’ edukacije razvili kreativan način razmišljanja za rješavanje poslovnih izazova!


Razvojna agencija Šibensko-kninske županije organizirala je osposobljavanje iz područja ‘Design thinkinga’ u sklopu projekta ‘Razvoj partnerskog vijeća za tržište rada Šibensko-kninske županije faza III’. Osposobljavanje je bilo namijenjeno zaposlenicima iz organizacija i predstavnicima članova Partnerskog vijeća za tržište rada ŠKŽ. U programu je sudjelovalo pedesetak polaznika, a nakon završene edukacije Mirjana Škugor i Edi Luketa otkrili su nam svoje dojmove.

– ‘Design thinking’ je vodeća svjetska metodologija u rješavanju kompleksnih poslovnih izazova, a polaznici edukacije imali su priliku naučiti kako ga koristiti u različitim poslovnim situacijama, prvenstveno za osmišljavanje idejnih rješenja. Edukacija je namijenjena dizajniranju novih proizvoda, usluga i poslovnih modela kroz ‘Design thinking’ pristup. Polaznici su imali priliku steći znanja novog pristupa rješavanju njihovih osnovnih djelatnosti bilo da dolaze iz udruge, lokalne uprave, gospodarstva ili da planiraju aplicirati na projektne pozive EU kroz poslovno modeliranje ‘Design thinking’ pristupom – kazali su iz Razvojne agencije Šibensko-kninske županije.

Na osposobljavanju iz područja ‘Desing Thinkinga’ sudjelovala je i Mirjana Škugor, profesorica šibenske Industrijsko-obrtničke škole.

– Naša škola član je Partnerskog vijeća za tržište rada te surađujemo s Razvojnom agencijom Šibensko-kninske županije. Dobili smo poziv za edukaciju, a tema nam se učinila jako zanimljiva. Edukacija je provedena kroz radionice, a tema nam je bila pristup dizajniranju predmeta. Primjerice, dobili smo zadatak dizajnirati novčanik, ali da bude prilagođen željama budućeg korisnika. Upravo zato, prošli smo kroz cijeli proces kako bi doznali koje su to želje i potrebe korisnika, od intervjua, istraživanja i sličnog. Na kraju procedure dobili smo informacije koje su bitne za sam finalan proizvod – priča Škugor.

Profesorica Škugor ističe kako je pristup ‘Design thinkinga’ primjenjiv u svim sektorima pa tako i u obrazovanju.

– Nama je ovaj pristup jako zanimljiv, obzirom da se na isti način ispituju potrebe tržišta rada. Upravo zato možemo ga implementirati na školstvo i obrazovni sustav. Mi ispitujemo tržište rada, partnere i tvrtke kako bi vidjeli koja su zanimanja potrebna tržištu rada i kako bi u skladu s potrebama tržišta rada proizveli kadar koji je potreban – zaključuje Škugor.
I Edi Luketa s Veleučilišta u Šibeniku sudjelovao je na radionici ‘Design thinkinga’ i ističe kako bi ovakvih radionica trebalo biti što više.

– Veleučilište u Šibeniku je član Partnerskog vijeća za tržište rada i inače surađujemo s Razvojnom agencijom na više projekata. Radionice poput ‘Design thinkinga’ su hvalevrijedne i nadam se da će ih biti što više. Potrebno je ulagati u kadrove u lokalnim sredinama, jer ljudi su nosioci promjena i razvoja, a da bi takvi i bili potrebna su stalna educiranja i stjecanje novih znanja. Edukacija ‘Design thinkinga’ nudi jedan kreativan način razmišljanja, a takva znanja su uvijek dobrodošla. S obzirom na to da radim na EU projektima i upoznat sam sa sličnim metodama, svakako ću koristiti stečena znanja i jedan drugačiji pristup osmišljavanju rješenja u svakodnevnom radu – kazao je Luketa.
Projekt ‘Razvoj partnerskog vijeća za tržište rada Šibensko-kninske županije faza III’, vrijedan 1.981.518,59 kuna, provodi Javna ustanova Razvojna agencija Šibensko-kninske županije, a partneri na projektu su Hrvatski zavod za zapošljavanje Područni ured Šibenik, Šibensko-kninska županija, Ured HGK za područja posebne državne skrbi Knin, Srednja škola Lovre Montija.
Projekt je 85% financiran temeljem Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. iz sredstava Europskog socijalnog fonda, dok je 15% iznosa osigurano iz proračuna RH.

Huknet/sponzorirani članak

Izbornik