Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hrhuknet/public_html/wp-content/themes/vienna/header.php:2) in /home/hrhuknet/public_html/wp-content/themes/vienna/inc/functions/scripts.php on line 66
 

Igana uvodi prvi i jedini pametni sustav upravljanja zgradama


Sponzorirani članak

Tvrtka Igana d.o.o. uvodi prvi i jedini pametni sustav uprljavljanja zgradama u Hrvatskoj.

Do ideje i same realizacije došlo je tijekom dužeg razdoblja osluškivanja potreba naših korisnika.

Ovakav sustav uvodimo radi poboljšanja učinkovitosti, mobilnosti, komunikacije i uštede, prvenstveno za naše korisnike, ali jednako tako i za poslovanje naše tvrtke.

Pametni sustav osmišljen je na način da našim korisnicima omogući uvid u sve troškove i uplate, kao i troškove same zgrade. Ovakav način poslovanja dat će priliku našim korisnicima da i iz udobnosti svoga doma imaju priliku vidjeti stanje utrošenosti njihovih sredstava, trenutnu raspoloživost sredstava i sve nužne informacije. Također, predstavnici stanara će na ovaj način imati isti uvid, uz još dodatna prava koja će im putem pametne web aplikacije dati mogućnost prijave problema, narudžbe usluge iz ponuđene liste, praćenje tijeka otklanjanja kvara ili pružanja usluge.

Naš pametni sustav je umrežen tako da u trenutku kada korisnik prijavi određeni kvar prijava automatski dolazi u naš Poslovno informacijski sustav (ERP), a operater prosljeđuje i otvara nalog za rješavanjem upita korisnika.

Bitno je napomenuti da se sve odvija u realnom vremenu tako da korisnik koji je poslao upit automatski dobiva povratnu informaciju na web aplikaciji, točnije u vrlo kratkom vremenu će dobiti informaciju gdje je operater uputio nalog i koji je termin za otklanjanja prijavljenog kvara ili termin rješavanja potrebne usluge. Sustav je kreiran tako da bude jednostavan korisniku (User-friendly) te da mu se može pristupiti sa raznih uređaja PC, Tablet, Mobitel …

Želja nam je da se poslovanje unutar naše tvrtke odvija što transparentnije i da u konačnici pružimo što bolju uslugu našim trenutnim i budućim korisnicima.

Tako da svi korisnici koji imaju želju prijeći i uvjeriti se da sustav funkcionira besprijekorno i testirati funkcionalnosti pametnog sustava, omogućit ćemo svim našim novim korisnicima prva 3 mjeseca besplatno bez naknade upravitelju, a kod nas ugovor mogu prekinuti bez ikakve obaveze i roka.

Sve daljnje upute i informacije, dobit ćete posjetom na sljedeći link http://igana.hr/index.php/upravljanje-zgradama

Slušajući primjedbe i prijedloge naših korisnika uveli smo novi pametni sustav radi poboljšanja učinkovitosti, mobilnosti, komunikacije i ušteda za naše korisnike, ali jednako tako i za poslovanje naše tvrtke. Pametni sustav je osmišljen na način da našim korisnicima omogući uvid u sve troškove i uplate, kao i troškove same zgrade. Ovakav način poslovanja dat će priliku našim korisnicima da i iz udobnosti svoga doma imaju priliku vidjeti stanje utrošenosti njihovih sredstava, trenutnu raspoloživost sredstava i sve nužne informacije.

Također, predstavnici stanara će na ovaj način imati isti uvid, uz još dodatna prava koja će im putem pametne web aplikacije dati mogućnost prijave problema, narudžbe usluge iz ponuđene liste, praćenje tijeka otklanjanja kvara ili pružanja usluge.

Naš pametni sustav je umrežen tako da u trenutku kada korisnik prijavi određeni kvar prijava automatski dolazi u naš Poslovno informacijski sustav (ERP), a operater prosljeđuje i otvara nalog za rješavanjem upita korisnika.
Bitno je napomenuti da se sve odvija u realnom vremenu tako da korisnik koji je poslao upit automatski dobiva povratnu informaciju na web aplikaciji, točnije u vrlo kratkom vremenu će dobiti informaciju gdje je operater uputio nalog i koji je termin za otklanjanja prijavljenog kvara ili termin rješavanja potrebne usluge. Sustav je kreiran tako da bude jednostavan korisniku (User-friendly) te da mu se može pristupiti sa raznih uređaja PC, Tablet, Mobitel…

Kako pristupiti web pametnoj aplikaciji?
U par koraka ćemo objasniti proces kako pristupiti pametnom web sustavu.

1.       Korisnik će na osnovu mjeseca dobiti od naše tvrtke račun za pričuvu
2.       Uzima bilo koji primjer računa koji je dobio od nas i pristupa web sustavu
3.       Pojavit će se sučelje za prvu registraciju
4.      Polja će tražiti da unesete proizvoljno Vaše KORISNIČKO IME I LOZINKU te da unesete vaše podatke IME I PREZIME, ADRESA te da sa bilo kojeg računa unesete poziv na broj.

Nakon klika REGISTRIRAJ pristupit ćete našem Poslovno informacijskom sustavu (ERP) gdje će vidjeti da li se podaci podudaraju tj. da li Vas imamo u bazi podataka. Onog trenutka kad Vas se u sustavu prepozna automatski pristupate svom sučelju gdje su kategorizirane Vaše uplate i naša zaduženja te posebno troškovi plaćanja i usluge koje su izvršene iz sredstava pričuve.

Uočit ćete i sučelje u kojem možete prijaviti eventualni problem/kvar u zgradi, a predstavnik će, kako je ranije navedeno dobiti i veći nivo ovlaštenja sukladno kojem će moći zatražiti određene usluge i radove.

Prednosti za korisnika:

1.       Otvoren uvid u svoja zaduženja i uplate
2.       Otvoren uvid u potrošnju zajedničkih sredstava
3.       Mogućnost zahtjeva za objašnjenjem ili pomoći u svezi nekog problema
4.       Omogućen pristup svom sučelju (pretincu) gdje kod se nalazio
5.       Ušteda vremena nepotrebnim dolaženjem do upravitelja zahvaljujući pristupu web sučelju

Prednosti za predstavnika stanara:

1.       Otvoren uvid u vlastita zaduženja i uplate
2.       Otvoren uvid u potrošnju zajedničkih sredstava
3.       Mogućnost zahtjeva za objašnjenjem ili pomoći u svezi nekog problema
4.       Omogućen pristup svom sučelju (pretincu) gdje kod se nalazio
5.       Zahtjev za određenu uslugu
6.       Prijava kvara
7.       Praćenje realizacije usluge ili kvara u realnom vremenu (uz povratnu informaciju o stanju
zahtjeva i vremenskog perioda realizacije)
8.      Ušteda vremena nepotrebnim dolaženjem do upravitelja zahvaljujući pristupu web sučelju

Izbornik