U petak i u subotu “3iathlon” – prvi kninski hackaton


U Kninu će se u petak i subotu održati “3iathlon“ – prvi kninski hackathon (što je zapravo hackaton, pročitajte na dnu ovoga članka).

Održat će se na dvije lokacije, kninskoj tvrđavi i u Informacijsko-inovacijskom inkubatoru (3i) i to u organizaciji Grada Knina i Javne ustanove lokalna razvojna agencija Matica te u suorganizaciji Kninskog muzeja i Turističke zajednice Grada Knina.

Predavanja, paneli, prezentacije i bogate nagrade pod zvjezdanim nebom na kninskoj tvrđavi čine ovaj događaj jedinstvenim, što je prepoznalo i više od 30 prijavljenih sudionika.

U petak s početkom u 19 sati na kninskoj tvrđavi, „3iathlon“ će uvodnom riječju otvoriti župan Šibensko-kninske županije dr.sc Marko Jelić te gradonačelnik Grada Knina Marijo Ćaćić.

Kninski gradonačelnik će događaju prisustvovati i u subotu kao jedan od panelista na temu: „Valorizacija baštine Grada Knina“. Društvo će mu praviti ugledni gosti i relevantni sugovornici na navedenu temu:

* dr.sc Ante Jurčević, ravnatelj Arheološkog muzeja u Splitu
* mr. sc. Gordana Goreta, stručna voditeljica Služba stručnih poslova zaštite, održavanja, očuvanja, promicanja, korištenja i nadzora – JU NP „Krka“:
* Đurđa Vrljević Šarić, voditeljica Odjela za međunarodnu suradnju i projekte – JUK Tvrđava kulture Šibenik
* Iva Klarić Vujović, direktorica poslovanja – Muze d.o.o.
* Zlatko Jelačić, direktor – Smart AudioVisual d.o.o.

Prijavljeni timovi dobit će priliku raditi na razvoju i prezentaciji svojih ideja te će po završetku hackathona svoje rješenje prezentirati pred žirijem, a najbolje ideje na temu valorizacije kninske baštine osvojit će vrijedne novčane nagrade.

Evo i definicije pojma hackaton (izvor: pcchip.hr, 08. 07. 2016.):

Riječ hackathon je kombinacija riječi „hack“ i „marathon“ (maraton) i označava događaje u kojima manje ili veće grupe ljudi zajedno programiraju i riješavaju određeni problem ili rade na određenom rješenju koje može biti web stranica, desktop aplikacija, mobilna aplikacija … U zapadnim zemljama su ovakvi događaji nešto što se odvija na svakom koraku, dok je kod nas to još u povojima. Možda je bolje reći da kod nas još uvijek nema jako puno ovakvih događaja. Ima ih, ali ima još puno prostora za napredak. Hackathoni u prosjeku traju 24 sata i u tom razdoblju svaka skupina koja se natječe pokušava na što bolji način riješiti zadani problem. Pobjednici (i nekoliko ostalih timova) se nagrađuju novčano, ali to nije poanta hackathona. Puno su važnije iskustvo koje natjecatelji dobiju, druženje, prezentiranje svog rješenja drugim timova, povezivanje (engl. Networking) sa drugim sudionicima hackathona i kreativnost.

Izbornik