Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hrhuknet/public_html/wp-content/themes/vienna/header.php:2) in /home/hrhuknet/public_html/wp-content/themes/vienna/inc/functions/scripts.php on line 66
 

Kninjanin smrtno stradao u prometnoj nesreći


Jučer je u 18:25 sati na cesti Konjevrate-Drniš vozeći motocikl stradao 57-godišnjak kojemu je u 21:25 sati u šibenskoj bolnici konstatirana smrt, izvijestili su iz PU Šibensko-kninske. Neslužbeno doznajemo da je riječ o našem sugrađaninu.

Evo i cjelovitog izvještaja policije:

“U jučerašnjoj prometnoj nesreći oko 18:25 sati na državnoj cesti D-33 teške i po život opasne ozlijede je zadobio 57-godišnji vozač motocikla, kojemu je u 21:25 sati u Općoj bolnici Šibenik konstatirana smrt.

Do prometne nesreće je došlo kada je 57-godišnji vozač pri upravljanju motociklom Honda, šibenskih registracijskih oznaka, krećući se državnom cestom D-33 is smjera juga u smjeru sjevera (Konjevrate-Drniš), zbog neprilagođene brzine kretanja motocikla osobinama ceste (zavoj ulijevo) izlaskom iz lijevog zavoja izgubio kontrolu nad upravljačem i izletio izvan kolnika na zemljano-travnatu površinu, gdje dolazi do prevrtanja motocikla i pada vozača s motocikla. Nakon toga se motocikl i vozač zaustavljaju na zemljano-travnatoj površini s istočne strane kolnika.

O ovoj prometnoj nesreći će biti izviješćeno nadležno Državno odvjetništvo u Šibeniku.”, stoji u policijskom izvještaju.

Iz policije su u povodu ove nesreće poslali i upozorenje vozačima motocikala kojega prenosimo u cijelosti:

“U povodu ovog tragičnog događaja ponovno skrećemo pažnju na najčešće pogreške vozača motociklista i mopeda zbog kojih stradavaju:

– kreću se neprilagođenom i nedopuštenom brzinom,
– ne nose zaštitne kacige,
– kreću se površinama koje nisu namijenjene za tu vrstu vozila,
– precijenjuju svoje vozačke sposobnosti, dok u isto vrijeme podcjenjuju opasnosti u prometu,
– obavljaju pretjecanje ili obilaženje kolone vozila po dijelu kolnika za vozila iz suprotnog smjera kada to prema prometnim znakovima nije dopušteno ili je rizično uzevši u obzir promet iz suprotnog smjera
– provlače se između zaustavljenih kolona vozila
– voze s neupaljenim svjetlima tijekom dana čime su uzimajući u obzir ionako manju siluetu samog vozila i vozača u odnosu na druga vozila, još manje uočljivi u prometu za druge sudionike
– upravljaju neregistriranim i tehnički neispravnim vozilima,
– upravljaju prije stjecanja prava,

– uklanjaju blokade na mopedima čime povećavaju krajnju brzinu vozila, koje je prema tvorničkim konstrukcijskim svojstvima namijenjeno za brzine do 50 km/h.

Savjeti i preporuke za vozače mopeda i motocikala:

– prije vožnje očistiti vizir, staviti zaštitnu kacigu i pravilno je zategnuti,
– uz zaštitnu kacigu, koristiti i drugu zaštitnu opremu (jakna, hlače, štitnici, čizme i rukavice),
– zbog ionako manje, a samim time i teže uočljive siluete na cesti, preporuka je da nose svjetliju odjeću i kacigu, „življih“ boja, odnosno s reflektirajućim detaljima,
– provjeriti tlak u gumama,
– upaliti dnevno ili kratko svjetlo,
– ne upravljajati pod utjecajem alkohola ili droga,
– poštivati dopuštena ograničenja brzine,
– prilagoditi brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste),
– prilikom vožnje u skupini, voziti u slijedu jedan iza drugoga,
– izbjegavati vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i sl., posebice u zavojima,
– prilikom vožnje kroz lijevi zavoj, odmaknuti se od središnje crte (jer se vožnjom uz crtu i naginjanjem u zavoju glava vozača može nalaziti čak do 1 metar u prometnoj traci namijenjenoj za promet vozila iz suprotnog smjera),
– ne voziti slalom između vozila,
– kontrolirati svoje ponašanje i strast za vožnju te ne ispitivati i ne dokazivati mogućnosti svog mopeda ili motocikla.
– predviđati poteze vozača (drugih) automobila,
– voziti se na dovoljnoj udaljenosti od vozila ispred sebe,
– voziti sredinom prometnog traka (iznimka je situacija kada se kreće kolnikom koji ima samo po jednu prometnu traku namijenjenu za promet vozila u jednom smjeru, gdje se moped tada treba kretati što bliže desnom rubu kolnika),
– poduzeti i sve drugo što je u njihovoj moći da budu sigurni u prometu.

Molimo da putem svojim medija upozorite vozače mopeda i motocikla na odgovorno ponašanje u prometu, jer samo takvo ponašanje doprinos njihovoj sigurnosti, kao i sigurnosti svih drugih sudionika u prometu.”, stoji u upozorenju policije.

I. Š.

Izbornik