Knin ostaje bez autobusnog kolodvora


Od 1. siječnja iduće godine Knin ostaje bez autobusnog kolodvora.

Objekt kolodvora u vlasništvu je HŽ-a, zakupac je Grad Knin, a podzakupac Čazmatrans koji od 1. siječnja odustaje od kolodvora u Kninu.

Potvrdio je to za Huknet direktor Čazmatransa u Kninu Branimir Knez.

– Troškovi objekta i zaposlenika su previsoki u odnosu na djelatnost koja se obavlja tako da duže razdoblje trpimo velike gubitke. Čak i da dobijemo korištenje prostora bez naknade opet ne bi bilo isplativo, samo bi gubitak bio manji jer na žalost nema više autobusnih linija, nema ničega i ne možemo se financirati od prodaje karata – bolno je bio iskren direktor Čazmatransa u Kninu Branimir Knez.

Kninski gradonačelnik Marko Jelić kazao je za Huknet da će se probati naći načina da kolodvor u Kninu ostane.

– Kolodvor nema financijsku isplativosti jer je Knin prometno izoliran. Ono što bi sad trebali učiniti je da naša, gradska tvrtka to preuzme. Moramo naći rješenje da bar zadržimo kolodvor. Osim ekonomske isplativosti treba gledati i na demografski i socijalni moment – kazao je kninski gradonačelnik za Huknet.

Na pitanje bi li država tu mogla pomoći određenim subvencijama, Jelić je konsternirano odgovorio da je država i zaslužna što je autocesta zaobišla Knin učinivši ga prometno izoliranim.

Podsjetimo, Knin je prometno izoliran izgradnjom autoceste Zagreb-Split koja je u širokom luku zaobišla Knin iz političkih razloga iako je prirodno trebala prolaziti kroz naš grad budući da je Knin prirodna i povijesna spojnica Dalmacije i unutrašnjosti Hrvatske.

I. Š.

Izbornik