• Naslovna
  • Društvo
  • Ove godine za tvrđavu prodano 37 posto više ulaznica nego prošle godine

Ove godine za tvrđavu prodano 37 posto više ulaznica nego prošle godine


Ove godine je za tvrđavu prodano 36,7 posto više ulaznica nego prošle godine, izvijestio je voditelj marketinga Kninskog muzeja Ante Šimić.

U sezoni 2018. zaključno s 1. studenim Kninski muzej je prodao ukupno 16.051 ulaznicu, od toga 5.042 grupne i 11.009 pojedinačnih. U sezoni 2017. je za ulaz i obilazak Kninske tvrđave prodana ukupno 11.741 ulaznica, od toga 7.913 pojedinačnih i 3.828 grupnih. To znači da je ove godine prodano ukupno 4.310 ulaznica više što je porast od 36, 7 posto.

“Ovim se putem još jednom zahvaljujem svima vama koji nas pratite i dijelite naše objave, svim javnim ustanovama, turističkim uredima, hotelima i privatnim iznajmljivačima koji su dijelili naše letke, mojim studentima na ulazu i u suvenirnici koji su poštenim i iskrenim odnosom puno pomogli da ova sezona prođe ovako uspješno te na kraju, ali ne i manje važno, Gradu Kninu i njegovim vodećim ljudima na svesrdnoj financijskoj i tehničkoj pomoći. Za sljedeću sezonu pripremamo dosta noviteta, još agilniji marketinški pristup, sastanake s domaćim i stranim partnerima i nastupe na sajmovima, o čemu ćete biti pravodobno obavješteni. Nastavite nas i dalje pratiti, dijelite naše objave, recite svima za Kninsku tvrđavu i budite dio ove lijepe priče”, referirao je Ante Šimić.

I. Š.

Foto: The Fortress of Knin

 

Izbornik